Întrebări frecvente

 

Cum pot să beneficiez de 10% reducere dacă comanda mea este în primele 50 de comenzi plasate și achitate pe website?
1.Reducerea de 10% se aplică la toate produsele prezentate pe https://magazin.syngenta.ro/produse-de-protec-ia-plantelor.html
2.Reducerea de 10% se aplică primelor 50 de comenzi și este valabilă numai după achitarea comenzii și confirmarea plății.
3.Nu se acordă echivalentul în bani sau în produse.
4.Livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii depășește 300 de lei, inclusiv după aplicarea reducerii de 10%.
5.Momentul de referință pentru ordinea comenzilor este momentul finalizării tranzacției.

Ce metode de plată sunt disponibile în magazinul Syngenta?
Plățile în magazinul nostru sunt gestionate de serviciul Netopia payments. Momentan acceptăm doar plata cu cardul de debit/ credit.

Se poate plăti la livrare?
Momentan, plata la livrare nu este disponibilă.

Care este timpul de livrare pentru comenzi?
Termenul de livrare este de maxim 3 zile lucrătoare.

Care sunt costurile și metodele de livrare disponibile?
În magazinul nostru, livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 300 de lei (inclusiv eventuale reduceri aplicate). O companie de curierat dedicată este responsabilă de livrarea mărfurilor. Livrarea mărfurilor are loc întotdeauna la adresa de livrare indicată în formularul de comandă. Livrarea la alte puncte de colectare nu este posibilă.

Cum și unde pot urmări comanda?
Această opțiune nu este disponibilă momentan. Ne puteți contacta oricând prin formularul de contact sau prin e-mail la comenzi.online@syngenta.com pentru detalii despre starea comenzii.

Este posibil să expediați mărfuri în străinătate?
Momentan nu vindem în străinătate și nu este posibilă livrarea comenzii în afara României.

Sunt posibile returnări sau schimburi de produse și în ce condiții?
Da, returnarea produselor este posibilă. Detalii despre cum să returnați un articol pot fi găsite în subsolul site-ului nostru și în regulamentul magazinului.

Cum pot înregistra o reclamație legată de un produs sau comandă?
Condițiile detaliate pentru depunerea unei reclamații cu privire la o comandă sunt descrise în regulamentele magazinului nostru și în secțiunea Reclamații și Retururi.

Cum pot să caut produse in magazin?
Magazinul este împărțit în 2 categorii principale - produse de protecție a plantelor și culturi - în cadrul cărora există și alte subcategorii disponibile făcând clic pe articolul corespunzător din meniul paginii. Navigarea între categorii este disponibilă din orice subpagină de pe site. Pe paginile cu produse dintr-o anumită categorie sunt disponibile filtre suplimentare, prin care puteți restrânge rezultatele căutării în funcție de preferințele dvs. De asemenea, puteți utiliza caseta „căutare magazin” aflată în colțul din dreapta sus pe fiecare subpagină.

Este posibil ca un produs care apare disponibil în magazinul electronic să fie de fapt epuizat?
Nu permitem această posibilitate. Dacă, din motive independente de voința noastră, un produs nu vă poate fi trimis, vă vom informa prin e-mail sau telefon.

Cum pot să mă asigur că produsul este disponibil pentru vânzare?
Dacă un produs nu este disponibil în stoc, în dreptul imaginii produsului va apărea o indicație a indisponibilității sale temporare. În absența unei astfel de indicații, nu există nicio îngrijorare că produsul nu este în stoc.

Pot comanda un produs care nu este în stoc sau nu este vizibil în magazin?
Momentan, de la nivel de magazin nu permitem comanda suplimentara a produselor care nu sunt catalogate in magazin.

Este necesar să creez un cont în magazin înainte de a plasa o comandă?
Înregistrarea unui cont înainte de a plasa o comandă nu este necesară - puteți plasa o comandă furnizând datele de contact necesare pentru a finaliza procesul de tranzacție o dată. Cu toate acestea, a avea un cont în magazinul Syngenta oferă o serie de avantaje, de ex. vă permite să economisiți timp la următoarea comandă (datele dvs. vor fi completate automat după autentificare). În plus, veți putea urmări istoricul comenzilor dvs., ceea ce vă va permite să vă controlați cheltuielile mai eficient. Cu un cont în magazinul nostru, poți primi și oferte dedicate și informații despre promoții periodice disponibile doar utilizatorilor înregistrați.

Pot primi o factură cu TVA pentru produsele pe care le-am comandat și cum?
În timpul procesului de comandă a produselor sau de creare a unui cont în magazin, vi se va cere să specificați dacă doriți să primiți o factură cu TVA. Când debifați, va apărea un formular cu detaliile companiei dvs. de completat, care vor fi incluse pe factură. După efectuarea comenzii, factura vă va fi trimisă la adresa de e-mail indicată în comandă.

Pot face modificări la comanda mea și cum?
Dacă aveți nevoie sa modificați comanda, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact sau să ne scrieți pe adresa de e-mail comenzi.online@syngenta.com. Vom încerca să vă rezolvăm problema cât mai curând posibil.

Ce fac dacă produsul primit este deteriorat?
Într-o astfel de situație, cel mai bun lucru de făcut este să ne contactați prin formularul de contact sau să ne scrieți pe adresa de e-mail comenzi.online@syngenta.com. Vom încerca să rezolvăm problema cât mai repede posibil. Nu ne trimiteți înapoi ambalajele deteriorate - așteptați contactul din partea noastră.